Śląsk Wrocław otworzył się na lokalne przedsiębiorstwa
Śląsk Wrocław wyszedł z inicjatywą dla lokalnych przedsiębiorstw. Klub udostępnił firmom przestrzeń reklamową za symboliczną złotówkę.
Pandemia koronawirusa wpłynęła na świat biznesu. Codziennie pojawiają się doniesienia o tym, że kolejne firmy ogłaszają upadłość. Powodem jest choćby brak usług i klientów w ostatnich tygodniach, co mogło zaburzyć płynność finansową przedsiębiorstw.
Śląsk Wrocław postanowił wyciągnąć dłoń do lokalnych firm, organizując kampanię “#WróćDoGry!”. Akcja jest kierowana do przedsiębiorstw z Wrocławia i całego Dolnego Śląska. W zamian za symboliczną złotówkę, klub oferuje swoją powierzchnię reklamową, zarówno w sieci, jak i na stadionie po wznowieniu rozgrywek.
– Nasz pomysł wynika z poczucia odpowiedzialności. Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otoczenie – również otoczenie biznesowe. – stwierdził Michał Mazur, dyrektor marketingu i promocji Śląska Wrocław w oficjalnym komunikacie klubu.
– Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy głęboką nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności i być może zbudujemy długotrwałe, wartościowe relacje – dodał dyrektor marketingu i promocji klubu.
Fot. Wikipedia