Wieloletnia współpraca będzie kontynuowana. Królewskie nadal z Legią Warszawa

20.08.2020

Początek współpracy piwa Królewskie i Legii Warszawa przypadł na rok 2004. Od tamtego czasu najbardziej popularna warszawska marka piwa i klub realizują wspólnie kolejne projekty. Nic więc dziwnego, że umowa sponsoringowa została przedłużona na kolejne trzy lata. 

Kontynuacja pięknej tradycji

Jak już wspomnieliśmy Królewskie i Legia Warszawa działają razem od 16 lat. Jak do tej pory współpraca układała się idealnie.

– Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców. Wraz z klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też klub i naszą współpracę na rynku – powiedziała Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie.

Akcje sponsoringowe

Co roku Królewskie wraz z Legią organizują liczne akcje sponsoringowe, a także projekty, które skierowane są do kibiców mistrzów Polski. Sądząc po reakcjach wielu osób na portalach społecznościowych pod postem o przedłużeniu umowy – kibice są z tego powodu bardzo zadowoleni.

– Współpraca z Królewskim to przykład bardzo wyjątkowej w polskim sponsoringu sportowym relacji, która rozpoczęła się kilkanaście lat temu. Relacje między partnerami scalają nie tylko wspólne cele biznesowe, ale przede wszystkim tradycje i wartości blisko związane z Warszawą. Cieszymy się, że kontynuujemy umowę ze sponsorem, który w trudnych czasach, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować okazał swoje wyjątkowe zaangażowanie i wsparcie  – powiedział Maciej Szewczyk, dyrektor B2B sales w Legii Warszawa.

Nowa umowa między partnerami sprawi, że logotyp marki od obecnego sezonu będzie eksponowany na rękawku koszulki meczowej.